Для участі у Форумі необхідно:
- заповнити заявку на участь (в електронному вигляді);
- оплатити організаційний внесок за участь у Форумі та у разі необхідності укласти договір.
Умови участі в Форумі
Для українських учасників |
2800 грн. без ПДВ* |
Організаційний внесок включає участь у всіх офіційних та урочистих заходах, згідно з програмою Форуму, комплект інформаційних матеріалів Форуму, синхронний усний переклад доповідей, перерви на каву, обіди, банкет на честь відкриття Форуму, участь у культурній програмі. |
Для іноземних учасників** |
817 доларів США без ПДВ (за курсом НБУ на поточну дату +2%) |
619 евро без ПДВ (за курсом НБУ на поточну дату +2%) |
24795 руб. без ПДВ (за курсом НБУ на поточну дату +2%) |
Організаційний внесок включає участь у всіх офіційних та урочистих заходах, згідно з програмою Форуму, комплект інформаційних матеріалів Форуму, синхронний усний переклад доповідей, перерви на каву, обід, банкет на честь відкриття Форуму, участь у культурній програмі. |
* Пільгові умови участі:
Для членів ВАІБІТ знижка 30%
Для учасників:
- за умови оплати участі до 21 лютого 2013 року, знижка 10%;
- за умови оплати участі до 15 березня 2013 року, знижка 5%.
Для юридичних осіб:
- за умови участі 2 представників, знижка 5%;
- за умови участі 3 (та більше) представників, знижка 10% та можливість розміщення безкоштовного стенду.
** З питань організації участі представників з Російської Федерації, звертайтесь до ЗАТ "АВАНГАРД ЦЕНТР", Російська Федерація, м. Москва, Колпачний провулок, буд.6, будівл.4, тел. +7 (495) 927 02 47, e-mail: .
Оплата
Реквізити для оплати організаційного внеску (вартості участі) зазначені на сторінці Контакти.
Призначення платежу: За участь у Форумі PKI-FORUM УКРАЇНА 2013.
До уваги учасників:
до вартості організаційного внеску (вартості участі) не включена вартість проїзду, трансферу до готелю, проживання та сніданків.
Всеукраїнська асоціація «Інформаційна безпека та інформаційні технології» не є платником ПДВ.
Відмова від участі
Повідомлення про відмову від участі у Форумі надається в письмовому вигляді на адресу: з подальшим підтвердженням на поштову адресу Організатора Форуму.
За умови надання повідомлення про відмову від участі у Форумі до 15 березня 2013 року, учаснику повертається сума коштів сплачена у якості організаційного внеску з утриманням 1500 грн. на покриття організаційних витрат Організаторів Форуму.
У разі надання повідомлення про відмову від участі у Форумі після 15 березня 2013 року, учаснику не повертається сума коштів сплачена у якості організаційного внеску.
Готелі
Організатори Форуму пропонують учасниками Форуму скористатися спеціальною пропозицією готелю «Козацький» для бронювання номеру на період з 09 по 13 квітня 2013 року.
Для бронювання за спеціальною пропозицією доступні одномісні/двомісні стандартні номери, номери типу «комфортний» та «напівлюкс».
До уваги учасників Форуму кількість номерів у готелі «Козацький», обмежена.
Організатори Форуму надають допомогу в бронюванні номерів у готелі «Козацький». Якщо вам необхідно забронювати номер в готелі «Козацький», вкажіть про це, будь ласка, у своїй заяві на участь в Форумі та заповніть анкету.
Інші готелі, що знаходяться поруч з місцем проведення Форуму:
- Хрещатик
- Дніпро
- Україна
- InterContinental Kyiv
- Хаятт Рідженсі Київ
Рекомендації щодо оформлення тез доповідей для виступу на Форумі
Тексти тез доповідей учасник подає у вигляді файлу формату *.doc, *.docx, *.rtf, *.odt.
Обсяг - не більше однієї сторінки формату А4.
Шрифт - Times New Roman 14 pt, відстань між рядками – півтора інтервалу.
У заголовку тез доповіді зазначаються назва доповіді, прізвище та ініціали авторів, назва організації, місто, країна, контактна інформація.
Мова викладу матеріалу - англійська, українська або російська, обирається автором.
Файли з тезами доповідей надсилаються електронною поштою на адресу .
Рекомендації щодо оформлення презентацій для виступу на Форумі
Презентації для виступу на Форумі учасник подає у вигляді файлу формату *.ppt, *.pptx, *.otp.
Обсяг - 15-20 слайдів.
Мова викладу матеріалу - англійська, українська або російська, обирається автором.
Файли презентацій направляються електронною поштою на адресу .
Презентації для виступу на Форумі приймаються до 20 березня 2013 року.
Програмний комітет розглядає матеріали надіслані до 20 березня 2013 року у порядку черговості та приймає остаточне рішення про включення до Програми Форуму.
Програмний комітет розглядає лише матеріали, оформлені згідно з рекомендаціями.
Матеріали, отримані від авторів, додатково не редагуються.
Надсилаючи матеріали, автор автоматично підтверджує свою згоду на публікацію на сайті Форуму.
Всі авторські права регулюються відповідно до чинного законодавства України.